Tranzacții cu cardul DUBLATE. Vezi dacă ești afectat
In cursul zilei de 27 iulie, din cauza unei erori tehnice, mai mulți posesori de conturi ING Bank au remarcat faptul că anumite tranzacții cu cardul au fost dublate, pentru data de 26 iulie. În acest moment, se lucrează la identificarea problemei, cât mai repede cu putință. De asemenea, nu se știe dacă și alte procese bancare au fost impactate sau nu.
Clientii ING nu ar trebui să înregistreze costuri sau taxe suplimentare. Ca urmare a faptului că din ce in ce mai mulți clienți panicați s-au sesizat, volumul de trafic pe platforma bancară a crescut considerabil, astfel, este posibil să întâmpinați dificultăți în accesarea situației conturilor dumneavoastră.
De asemenea, serviciul de relații clienți ING informează că problema este în curs de remediere.
„Un număr limitat dintre tranzacțiile realizate de clienții noștri cu cardul în weekend au fost astăzi procesate de două ori. Situația este remediată în aceeași zi, astfel încât banii să fie cât mai repede rambursați în contul curent al clienților vizați. Toți clienții afectați primesc un mail de notificare astăzi din partea băncii, cu confirmarea de rectificare. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și rămânem la dispoziția clienților pentru orice urgență, la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: +40 31 406 2ING sau +40 31 406 2464).” – au declarat reprezentanții ING Bank pentru Cotidianul Olteniei.